färgade håret igår!

igår kväll, så fick olivia och lisa för sig att dom ville färga mitt hår, först gick ag absolut inte med på det, men sen efter ett tag så.. men jag vågade inte kolla under hela färgningen knapps efter, men ändå mer nöjd med resultatet än vad jag trodde att jag skulle.. nu sitter vi och plattar håret ska snart sinka mig, så jag skriver med imorgon! puss


FÖRE

EFTER






haha, nervös eller vad..?


under färgningen !


färgen


olivia och lisa duschar mitt hår.


nervös över resultatet..!



haha min tröja är blöt, men olivia var inte värsta profset på att duscha det !


jag och olivia på väg hem till mig, !

Kommentarer
Postat av: Alva

Snygg färg! Tänker också färga håret:)

2009-09-10 @ 09:42:46
URL: http://alvaringmar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0