snart linnea! ( hoppas jag )

tjabatjena! saknat mig ? hah klart du har! =)
jag har iallafall precis ätit middag klart, med malin och lillebror! det var underbafrt gott! pasta carbonara!
men jag ska iallafall till linnea snart ( hoppas jagpå iallafall ) men vet inte när hennes j*vla träning slutar =O 
vi ska iallafall ut senare och ´kanske träffa nån hopas jag ! men hon ska duscha och så och jag måste också fixa mig lite, men efter det tror jag iallafall att det blir nån film och mysa, som det alltid är hemma hos henne och speciellt med henne =P

sen vet jag inte heller, hahha det är inte mycket som jag vet i det här inlägget men iallafall, om det kommer bli så mycket uppdatering eftersom att jag inte är hemma, och jag ska försöka vara lite social med linnea, =)  puss!

jag älskar dig linnea monica arrestam ! ( stavning ) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0