the voice 09

jag har ju inte skriviy nånting om the voice 09 så tänkte göra det nu, jag saga och ella åkte in vid kanske tre s träffade vi amanda, tilda, elin, annie och filippa där + några killar som dom raggat upp, men sen kom olivia, så vi gick med henne, men det vart ganka lng tråkigt eftersom att voice började klockan åtta och vi var där redan klockan tre, men iallfall så drog saga och ella hem, jag och olivia och dom andra brudarna stannade, vi tog plats vid konserten två timmar innan det skulle börja, men vi kom iallafall typ längst fram, men det började typ spela musik en timma innan det egentligen skulle börja så vi var typ hesa när det väl började, haha..

Men vi vart trötta på alt puttande så vi gick längst bak typ och träffade några, men vi gick in igen inte lika långt men ialafall, och vi dansade som in i helvete, jag och elin lyckades iallafall ragga på en killa, men dom andra bara stod och kolla på ?

men sen efter ett tag så kom alla ut förutom tilda ocg filippa som stod kvar längst fram! vi ställde oss på nån jävla mur och chakade asat !   haha! men det var nån idiot som la en gasbomb å ingen kunde andas! och alla typ kom springande mot oss, och vi började också springa men vi blev som typ instängd, alla förutom jag och sanna, sprang till donken vi tappade bort varandra.. tyvärr!  men sen träffades alla igen, och annie höll på att svimma, ja fattar inte att jag var med om det så jävla dramatiskt, haha! 

         










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0