tillbaka.. äntligen!

hejsan alla! har just kommit hem från en lång dags shopping, =)
det vart inte så mycket som jag trott, menndå saker som jagbehöver! men tyvärr så har jahg inga bilder att lägga in eftersom att jag inte är hemme! men dom får ni när jag kommer hem till mamma istället; och jag vet inte när det blir; menmen .. JAG HAR FAKTISK en fråga till er.. jag vet inte hur man endrar design, eller jo jag vet men inte hur man ändrar textstil och sånt, om det är någon som vet så skriv gärna en gullig liten komentar! :) puss ha det bra!

och förresten besökarna bara stiger och stiger fortsätt läsa.  go for it !


Kommentarer
Postat av: elin

okej :), men tack ändå :D

fin blogg förssten

2009-08-11 @ 20:41:26
URL: http://hundalskaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0