tillbaka nu från inge n blogning, till en massa bloggning!

hejsan, saknat er! jag vet att jag inte ar uppdaterat så mycket nu under ung08 och the voice men nu ska det bli ändring med det, nu när skolan börjar och så, minst 3 inlägg per dag, haha, men jagg vet inte riktigt om jag kommer klara det men man kan ju allrtid försöka.

idag så ska jag nog inte göra någonting förutom att jag kanske ska åka in med mamma och shoppa innebandy klubba, skor, och koss kanske, men jag vet inte vilken färtg jag vill ha.. svart, röd , blå ? eller s blir det shopping imorgon, och jag m¨ste in till stan innan skolan börja eftersom att jag ska på innebandy läger om en vecka,

jag skulle egentligen ha åkt till flempan och träffat ngra killar med amanda och tilda tror jag men jag orkar inte det,
känner mig lite hängig kanske böjar blu sjuk..
jaja, puss ! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0