dagen!

hejsan älskling! sitter hemma i huddinge med olivia nu, och äter chips och dricker saft, mums =) vi ska snart slänga på en film tror jag " prinsen och jag" nån som har sett den isåfall är den bar? men först tänkte jag bara säga hur min dag har vart, jag vaknade runt 11 halv 12, så smsade jag olivia som var på stranden så tidigt..? :O haha, men a ialla fall frågade när vi skulle träffas osv. vi träffades runt halv 2, 2 efter allt strul med tuben. sen åkte vi till mammas jobb hämtade olivias nyklar hem till olivias pappa och sen mötte saga och drog direkt till grönan, så vi kom fram till grönan kanske runt 4 men det bärattar jag mer om imorgon, sne åkte vi hem tid kanske åtta och var hemma här i huddinge vid halv tio.
vi åt och badade men nu ska vi se på film hare bra puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0