dålig uppdatering.. förlåt!

förlåt
 för att jag inte har uppdaterat så mycket på jätte länge! men jag har inte vart hemma i stockholm så jätte mycket, först så var jag i kalmar med family och kompani, sen så göteborg igen med family och kompani, sen så har jag varit på emelie (kusinen)s landställe, ioförsig så ligger det  skarpnäck men varken jag eller hon hade nån data, eller hon hade men funkar ej så.. men nu ska det bli uppdate som in i helvete! vad har n gjort idag? jag har iallafall inte gjort nånting förutom att städat mitt rum..! och ni vet ju vad jag tycker om att städa! not funny!

men nu sitter jag hemma hos pappa och kollar på teve med lillebrorsan!


jag saknar dig saga! kom hem! <3

Kommentarer
Postat av: becka

svar: vilken affär är den från ? :)

saknar dig med ! <3

2009-07-24 @ 20:57:50
URL: http://duvetbecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0