godmorgon

godmorgon alla sötnosar som läser min blogg!
jag tycker nästan att ni har slutat komentera..? minus poäng till er.. ´för det är mycket roligsre om ni frågar saker och så! så om ni läser min blogg, så är det ju bara slänga in en kopmen´tar så svarar jag, tex om nu undrar nånting osv.
så kom igen nu !! ´heja heja!´=)
iallafall jag vaknade vid halv 12 typ för attt olivia undrade om hon fick låna min ´data för att kolla när du´´bussen gick, jag pallade inte sova bort halva dagen som vanligt så jag besluytade mig att gå upp jag med!
har inte hunnity göra så mycket annat, så jag och olivia ska väl slänga i oss nån frulle snart !

för mig blev det flingos och yougurt ( stavning ) och oboy och för olivia mackor och oboy =) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0