godmorgon!

godmorgon alla! vaknade för kanske en halvtimme sen, rätt skönt faktiskt, nu är batterierna fulladdade igen! men jag sitter faktiskt och chattar med malin! och jag ska åka till hennes landställe över typ en vecka, fast jag ska hem på lördagen för då är det poolparty hos kussarna! as roligt, det är det varje år, och eftersom att vi fick pool i år, och ska shaka wollybollnät och riktga fotbollsmål och sånt, så kanske vi också ska ha det i år, men man vet aldrig, men hoppa! =) men nu måste jag skynda mig att klä på mig sen ska pappa, jag och lillebrorsan kanske åka .. jag kommer inte ihåg vart det var men nånstans iallafall ses senare! puss

gammal bild på mig och kussen tessan! saknar henne så! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0