hammarbybacken och bildbomb..!

hejsan alla söta! är hemma nu från att ha avrt på hammarbybacken i kanske två timmar, och vi tog så jävla många bilder asså, men linnea hade träning så hon gick hem. så nu är det bara jag och saga, vi åt nyss mat som hennes pappa gjorde till oss, det blev lax, potatis och nån jätte god sås! mums,

men pappa kommer och hämtar mig snart, så jag ska hem och packa och så..
det blev inte så att jag var hemma sju eftersom att jag åt här iställer för hemma,
ses senare ikväll, här kommer bilderna hare bra!








































haha driver lite i väntan på att tuben skulle komma, ;p <3


Kommentarer
Postat av: ellajohansen

har frågestund i min blogg nu och fråga något så blir jag rikrigt glad! :)

pusspuss pådej!

2009-06-19 @ 10:24:51
URL: http://ellajohansen.blogg.se/
Postat av: olivia

snälla rösta på mig .. nummer 7!

hos www.ddessies.blogg.se :)<3

2009-06-23 @ 15:03:27
URL: http://oliviaafredriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0