jag älskar dig!




my elfstrand, älskling, jag älskar dig, jag finns här för dig, jag fattar eller jag fattar egentligen inte hur det känns, men att mista en vänn och ens älskade sköthäst + att det är på samma dag också, då har det fan gått för långt, jag skulle inte kunna göra nånting, jag skulle bara ligga hemma i sängen och gråta, och inte kunna prata om det eller nånting, men det kan du och det tycker jag är starkt av dig, och sen fattar jag inte att gud kan vara å oretvis att han först låter det hända dig, och sen är det för fan dagen efter din födelsedag som gör det hela ännuvärre också, jag stödjer dig till 110% älskling, och det vet du, jag finns vaken hela natten om det är nånting du vill, så ring bara, jag gråter för din skull,
för att jag tycker så jävla synd om dig, men du är den starkaste personen jag träffat så du ska klara dig igenom det här my, jag vet att du kan det, och sen om det är nått du berättar och sen inte vill att jag ska säga det till nån så håller jag vad jag lovar, jag älskar dig som in i helvete, du betyder verkligen,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0