poolen och studmattan, =)

hejsan alla söta, kom nyss in från att ha badat i poolen, och innan det hoppade jag och olivia studsmatta, och skrattade som jag vet inte vad, men sen så frös vi så mycket så vi var tvungna att gå inoch ta ett varmt bad och dricka tee, och mamma( haha )tog massa bilder på oss när vi hoppade studsmatta, men snart så ska vi nog sätta på en film och äta chips och dipp, (a) men mamma tog bilderna med hennes mobil, och den är typ helt cepe, 
så jag tror inte att det kommer gå att ladda över bilder på datan, men jag ska försöka och om ni inte får dom idag så ska ni få dom nån annan dag, typ imorgon eller nått, vad har alla ni gjort idag?  jag kommer iallafall tillbaka ikväll,
men lova en sak... att inte sakna mig för mycket, medans jag är bort,

förresten, så är det typ bara tre dagar kvar tills jag åker till barcelona, jag räknade fel igår, eller jag trodde drt var på fredag vi skulle åka men det var på torsdag, :P
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0