snabbis om början på lovet..!

jag har ju inte upptaderat så mycket nu i örjan av lovet så jag tänkte skriva lite kort om varje dag som gått.
tisdags( skolavslutningen ) :  
vi var samlade lite kort i klassrummet, sen gick vi ut och kollade när alla sjöng i typ en halv timme, sen var klockan kanske halv tolv, och då började vi dra oss iväg mot tuben, för alla skulle till eriksdalsbadet, men eftersom att olivia hade förgat håret och så så kunde hon inte bada, så hon och lisa som skulle på nån student grej följde inte med, men vi kom i allafall i gratis på eriksdals, för limpans ( linneas ) pappa jobbar ju där, så badade vi i 1-2 timmar, sen drog vi till donken, jag tog en glass och nästan alla andra åt, sen så åkte alla hem till limpan, för att sova där, förutom denise, sanna och typ ella, eller dom skulle sova där, men dom skulle hom och hämta grejer, så kom ella, men inte denise och sanna, för som typ träffade några killar istället, men i allafall så började alla vi som var där klä ut oss till fjortisar, du vet översminkade, värsta puch-up:en och allting, sen gick vi ut och handlade läsk och sånt tilll kvällen och så träffade vi joel, sen hade vi roligast på kvällen, sen kom denise och sanna i allafall, och sen somnade vi..
onsdags :
vaknade typ 12 av att limpan och ella kom in med kastrulls lock och skramlade och ville att vi skulle vakna, sen så ringde emelie mig och jag åke till hennes land i skarpnäck, och mysade hela dan med film, eftersom att det regnade, sen åkte vi hem till henne i kärrtorp och sov, kollade lite på kops och satt famför datan, bara ,ysade helt enkelt,
torsdags :
vaknade 12 hos emelie, och sen åkte jag och hon till stan och jag köpte present till my som skulle fira sig, sen åkte jag hem till my, badade och myste med brudarna, var hos my till 12 sen så åkte jag och olivia hem till henne och kollade på "skräckfilm" skulle det vara men det var nästan den sämsta skräckfilmn jag nånsin sett.. sen gick vi och la oss typ 3,
fredags :
vaknade hos olivia vid typ halv 1-1 åt frukost och chillade, sen åkte vi till stan och jag la undan ett par skor och så, sen åt vi på donken och fikade och lite så på ett café, hade det verkligen mysigast med henne, sen åkte jag hem till olivia ett tag och satt vid datan och garvade som vet inte vad.. sen åkte jag hem till pappa och sov,
idag :
vaknade vid 12, åt frukost, fixade iordning mig, olivia ringde mig, sen åkte jag till stan med henne och lisa, och köpte skor och en tröja, sen hem, åt och sitter vid datan.. ska dra och kolla på film snart, sen ska jag nog blogga lite till och sen ska jag ta ett varmt bad och mublera om i mitt rum tills imorgon när olivia kommer och sover hära,
hare bra alla sötnosar, sakna mig inte för mycket, ;)
puss,

Kommentarer
Postat av: amanda

vart är tröjan köpt ? den var sjukt fin gumman <3

2009-06-13 @ 21:55:18
URL: http://liindstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0