bloggdata..?

idag testar jag för första gången att skriva på våran "bloggdata" eller minidata som jag kallar dét, så om jag stavar mycket fel eller nått så är det för att jag inte alls är van,
hejhej igen, 
eller egentligen varför säger jag igen när jag inte skrivit någonting idag..? haha, jaja, hej iallafall,
dagen började med att jag vaknade hemma hos emelie eftersom att jag sov där, :p 
 sen gick jag till skolan som började klockan åtta med so, tråkigt verre men det finns ingenting att göra åt det så,. 
men den lektionen gick ände förvånandsvärt snabbt för att vara så träkig, vi hade en vikarie som typ skälde på mig hela tiden under vi kollade på nån tråkig film, för jag typ pratade höll på med mobben och typ allt jag gjorde ´, ;O menmen´, nu ska jaginte reta upp mig mera på henne.. sen så hade vi slöjd och jag gjorde ett till hippie band, och när jag säger ett till så kanske ni undrar.. men förr förr förra veckan typ så gjorde jag ett rosa och nu ett vitt, sen var det lunch, rast sen no´, vi hade typ sexualkunskap så ni skulle typ "testa" sätta på en kondom på en dildo och sen typ kolla på tjur sperma..? sen efter skolan så åkte jag direkt hem för jag pallade inte vara ´med nån och alla hade träning också, sen hade jag så jävla ont i huvet.. och ni sitter jág och kollar på matchen,
skriver senare pusspuss!

familjens bloggdata!

Kommentarer
Postat av: Anonym

bloggar dina föräldrar också? :O :)

2009-06-02 @ 20:09:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0