FRISK..!

hej rarings (igen)..!
vad gör ni just nu? ja, iaf jag sitter framför datan, och kollar igenom lite bloggar och så, och dte bästa, jag kollar typ efter ett jobb, asså inte ett jobb fast typ, jag ska typ sälja tidningar, man får typ 17 500 kronor per år eller nått, och jag som beöver pengar också eftersom att jag och emelie ska till thailand i år, visst det är typ ett halv år kvar, menmen, och som ni kanske vet så äger mamma ett cafe som jag också kan jobba på ibland, så komme nog få ihop ett par tusen.

men slut snackat med det..
Jag är typ frisk nu / äntligen /, jag ska till skolan imorgon osv typ kanske vara med kompisar och sånt jag inte kunnat göra eftersom jag vart hemma och vart magsjuk eller vafan det var..! kul var det iaf inte.. 
jag sa ju förut att jag skulle kolla på hammrby-kalmar men så blir det nog inte eftersom att barcelona-chelsea, sen har jag inga mer planer förikväll förutom att bada, vad har ni för planer?
 Puss på er alla!

jag i grekland 07 tror jag att det var..


Kommentarer
Postat av: lipps

gud va söt bild bby (:

saknar dig sjukt! <3

love u.

2009-05-07 @ 22:26:06
URL: http://s.blogg.se/
Postat av: a

haha vad gullig :D

2009-05-18 @ 12:23:59
URL: http://letsgetstarted.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0