tjejbråk..?

förlåt för dålig uppdatering,men det är för att det har hent rätt mycket på senaste tiden, och denstörsta saken var att jag bråkade med olivia, .. och sen lite andra saker, men inget viktigt,. men igår så sov jag hos denise med sanna, saga, och olivia, först så var vi på grönan, sen ´åkte vi hem till denise, sen så skulle vi gå ut och då började sanna och denise bråka, för att sanna ville gå in och alla andra ville vara ute förutom saga då som också ville vara inne, sen så löste dom det, och då så blev jag och olivia vänner med varandra igen, sen så började olivia och denise bråka, så det slutade med att olivia gick hem till sig, för att hon inte ville bråka eller nått sånt var det.. sen så började bi kolla på nån jätte konstig film, ( kommer inte ihåg vad den hette ) men iallafall när klockan närmade sig ett typ så gick vi och la oss, fast alla förutom saga somnade, men hon var lite rädd, så hon försökte väcka oss alla, men jag tror inte det gick så bra, eller mig kunde hon inte väcka iallafall. sen så när vi vaknade i morse så bestämmde vi oss för att vi alla skulle åka till adidas grejen som ligger i hovet, men det fans typ ingeting där, jag fick med mig en tröja hem iallafall, sen efter det så skulle denise och olivia till grönan igen, med typ denise mamma, denises brorsa och olivias pappa, då åkte sanna hem och jag, saga och limpan till tc. jag fick med mig en NY keps hem och saga ett par byxor och nånting mer men kommer inte ihåg, sen så åkte limpan också hem och jag och saga stannade en stund, men sen åkte vi också hem. eller saga åkte hem och jag till mammas café för jag pallade inte åkte pendel och buss hem, så mamma och jag och krister ( mamas kille..) åkte hem och åt, sen så har jag inte gjort så mycket mer, men skriver mer ikväll ! puss!
(har tyvärr inga bilder för hittar inte min usb sladd,)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0