tyvärr, ingen rubrik

hejsan rarings, hur mår ni? jag mår iaf sådär, för att det hände en sak för en stund sen, men det behöver vi inte gå in på.. men min dag började med att jag vaknade klockan 6 och fixade iordning mig, sen så gick jag till bussen som gick typ 7, sen så mötte jag olivia på väg till skolan, menmen, sen har det vart nästan helt noralt i skolan förutom att det hände en sak, .. men det tar vi en annan gång, sen så efter skolan så gick jag och saga hem till henne och var ine pådatan ett tag sen åt vi mackor, sen så var jag tyvätt tvungen att gå hem, men det var lika bra för saga skulle ändå på ridning eller vad det var, så nu sitter jag hemma och gör ingenting typ.. hur har eran dag sett ut? pusspuss!

(bilder kommer senare)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0